KREATYWNI 2017! BRIEF nagrodził Belmam




Od stycznia 2017 prowadzę komunikację dla marki Belmam. Kreatywność to główna wartość,  którą dzielimy się w dialogu z kientami firmy, mediami, organizacjami. Duma rozpiera na wiadomość o tym, że twórczyni marki Belmam znalazła w pięćdziesiątce najbardziej kreatywnych ludzi w Polsce. 


Kapituła projektu Kreatywni 2017 wybrała 50 osób, które pomagają budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Wśród 50 najbardziej kreatywnych ludzi wyróżnionych przez “Brief” znalazła się Izabela Adamowicz, twórczyni marki Belmam.

29 maja 2017 roku w poznańskim centrum Concordia Design odbyła się uroczysta gala 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie, podczas której poznaliśmy laureatów. Nagrodzeni zostali ludzie, którzy kreują innowacyjny biznes i wprowadzają nieszablonowe, kreatywne rozwiązania do swoich projektów.




W skład Kapituły, która wyłoniła 50 najbardziej kreatywnych nazwisk w Polsce, weszli m. in.: dr Irena Eris, Rafał Plutecki (Campus Warsaw), Robert Bednarski (Facebook), Michał Sadowski (Brand 24), Piotr Voelkel (grupa VOX, Uniwersytet SWPS), Dariusz Żuk (Business Link Poland), Łukasz Wejchert (grupa Dirlango), Jacek Jaśkowiak (Miasto Poznań), Piotr Tyborowicz (TVN), Jakub Kaliciński (Kalicinscy.com), Stefan Batory (iTaxi, Booksy), Kacper Winiarczyk (Uber) Patryk Strzelewicz (Mindsailors), Anna Hejka (HCM Group), Eliza Kruczkowska (Polski Fundusz Rozwoju), Sebastian Hejnowski (MSL), Katarzyna Wierzbowska (Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet), Olga Kozierowska, Jarosław Mikos (WP), Ewa Voelkel (Concordia Design), Mikołaj Placek (Oknoplast), Solange Olszewska (Solaris Bus & Coach S.A.), Andrzej Matuszyński (grupa Eurozet), Kalina Janicka (Clear Channel) Anna Hejka (Heyka Capital Markets Group), Andrzej Malinowski (Pracodawcy RP), Tomasz Kammel czy Piotr Bartecki (Kancelaria Adwokacka SCBP).
Coraz więcej ludzi w Polsce powtarza, że startupy i innowacyjne małe i średnie firmy są nadzieją dla polskiej gospodarki, a kreatywność jest naszym najcenniejszym dobrem narodowym. Niektórzy nawet w to wierzą... My od 7 lat realizujemy projekt, który wspiera ten trend.

-  Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny “Brief”


Izabela Adamowicz (Belmam) została wyróżniona za nieszablonowe myślenie i kreatywne podejście do biznesu. Kapituła doceniła pomysł, pasję, konsekwencję w budowaniu marki i stworzeniu biznesu - czyli firmy tworzącej meble i akcesoria dla dzieci, która powstała w oparciu o wykorzystanie możliwości zakładu jej męża, produkującego części do lokomotyw. 
Marka Belmam działa zgodnie z przesłaniem Janusza Kaniewskiego (laureat Kreatywni 2011): projektanci mogą sobie projektować przyszłość. Ale to dzisiejsze dzieci, przyszli mieszkańcy umeblują ją sobie po swojemu, kiedy my już nie będziemy mieć nic do gadania. Estetyczne sentymenty z dzieciństwa: ładne lub brzydkie zabawki, mądre lub głupie kreskówki, piękna lub niechlujna edukacja przyszłych trendsetterów będą miały większe znaczenie niż śmiałe wizje ich dziadków. Oznacza to, że Belmam stara się kreować dobre, mądre przestrzenie dla dzieci, które pozwalają maluchom uczyć się zmiany. Młody człowiek szukając w rzeczach, które go otaczają, nowych pomysłów na zabawę, spędzanie czasu czy choćby uporządkowanie własnego kącika, uczy się kreatywności i otwartości, które pozwolą mu aktywnie uczestniczyć w szybko zmieniającym się świecie. 

Pełna lista laureatów 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest dostępna na: Brief.pl

Więcej o Belmam: www.belmam.pl




Popularne posty