Kampanie promocyjne produktów marki Dekornik z udziałem blogów parentingowych


PROMOCJA PRODUKTU W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH. 


Dekornik to producent naklejek ściennych, który buduje swoją ofertę w odpowiedzi na problem związany z aranżacją pokoików dziecięcych: Jak zrobić pokój, który będzie wyglądał jak z Pinteresta czy Marie Claire Enfants, nie kierując się do skandynawskich czy francuskich sklepów? Odpowiedź na to pytanie realizowana jest przez firmę od 2016 roku, poprzez stworzenie oferty dla dzieci, która często przewyższa zagraniczny design, a cena jest polska, ale przede wszystkim: „jakość obsługi jest lepsza niż wtedy, gdy zamawiamy towar z zagranicznego sklepu. U nas mama ma pewność, że zostanie przyjęta nawet nie jak w sklepie, ale ja w domu. Nie kupi bubla. Ma spokój, że wydaje pieniądze, lokuje bezpiecznie" - odpowiada Kasia Bachor Rostkowska, twórczyni marki Dekornik.


Fot. Instagram Zosi Ślotały

Produkty Dekornika zostały wyróżnione i docenione w prestiżowych konkursach organizowanych w branży dziecięcej, m.in: Superprodukt 2015, Nagroda KidZone, Kids+Jungen, Wybór Rodziców, Lider Jakości, Nagroda Branży Dziecięcej w Plebiscycie Firma Roku.

Zakres: Promocja produktów marki Dekornik dedykowanych dzieciom oparta była o działania prowadzone wspólnie z określoną grupą blogów parentingowych, spójnych z wizją marki dotyczącą dzieciństwa, aranżacji przestrzeni dla dzieci, wspólnego spędzania czasu dzieci i rodziców, pomysłów na rozwijanie kreatywności.

Wybrane blogi: 

roomor


Mikosianka
mamanaszpilkach.pl




mamazawsze.pl

rodzicewsieci.pl
basiaszmydt.pl

bakusiowo.pl

Fot. Zatrzymujacczas

Fot. Wild One 



Popularne posty