Lista zadań. Organizacja pracy to podstawa!





Nowy miesiąc, nowa lista TO DO. 
Tym razem zmodyfikowałam nieco swoje standardy planowania działań zawodowych. Do tej pory lista TO DO miała formę checklisty, do lutowej wersji dodałam kolejne rubryki, by maksymalnie ułatwić sobie planowanie i realizowanie zadań na dany miesiąc.






Nowa lista TO DO (którą można pobrać poniżej) jest uniwersalna, można więc wydrukować ją w kilku egzemplarzach i na górze kartki po prostu dopisać poszczególne miesiące.

Zapraszam do styczniowego wpisu, gdzie można znaleźć równie uniwersalną listę planowania prac na jeden tydzień: klik


Jak będę korzystać ze swojej nowej, jeszcze świeżutkiej lisy TO DO?
Po pierwsze w lewej kolumnie wpiszę zadania zaplanowane na ten miesiąc. Zwykle w miarę upływu czasu, kiedy uzbiera się sporo projektów - zaczynam priorytetyzować zadania, zakreślając kolorowymi mazakami te do zrobienia w pierwszej kolejności.

Po drugie, zakladam terminy, w których zamierzam realizować każde z zadań. Następnie - o ile dane zadanie wymaga kilku etapów pracy - rozpisuję sobie kolejne kroki, np.
ZADANIE: Napisać newsletter, wymaga kolejnych działań typu:
1. Wybieram zdjęcia/grafiki
2. Piszę tekst
3. I korekta tekstu
4. Składam newsletter
5. II korekta tekstu
6. Akceptacja i nanoszenie uwag
7. Wysyłka!

Przy każdym z etapów będę też dopisywać daty ich planowanej realizacji.




Wracając do listy TO DO - uwzględniłam w niej jeszcze pole UWAGI, do którego zamierzam wpisywać kwestie dodatkowe, problemy, pytania - jednym słowem wszystko, co wyniknie po drodze w związku z realizacją poszczególnych zadań.

Zapraszam do pobierania i drukowania listy TO DO: KLIK 


Odsyłam też do starszego wpisu, w którym szczegółowo opowiadałam, do czego służą listy TO DO. KLIK!

Popularne posty